#1 2008-02-19 14:53:38

blink

Administrator

Zarejestrowany: 2008-02-08
Posty: 47

Zasady turnieju

Startujemy w tym tygodniu z turniejem 3v3 CTF1 instagib! Klan v3 (veni vidi vici) z największą przyjemnością podjął sie zorganizowania rozgrywek. Turniej będzie nosić nazwę "Dreamteam", aby wyłonić najlepsze zespoły trójosobowe. Turniej ma charakter weekendowy, gdyż cały turniej zostanie rozegrany w najbliższy weekend, czyli piątek-niedziela na serwerze qp lub innym do uzgodnienia. Gdy formuła turnieju weekendowego "Dreamteam" się sprawdzi, czego zespół v3 jest niezbicie przekonany, rozgrywki będą kontynuowane w następnych weekendach, z możliwością poszerzenia standardów turnieju o mapy z wpaków, oraz stworzenie ligi CTF instagib z rankingami zespołów i graczy z prawdziwego zdarzenia. Przekonanie zespołu v3 w powodzenie turnieju "Dreamteam" wynika z faktu, iż wcześniej organizowany turniej przez zespół v3 cieszył się wielką popularnością i osiągnął niebywały sukces (turniej 10days na platformie 1.32, szczegóły na koniec wątku). Wszystkie mecze będą nagrywane i wrzucone do Youtube.


Wyjaśnienia:


1. Rozgrywki mają charakter weekendowy (piątek-niedziela). W chwili obecnej pięć zespołów trójosobowych zgłosiło swój udział i turniej swobodnie wystartuje. Po zgłoszeniu się do turnieju, każdy zespół trójosobowy lub klan, jest zobowiązany do rozegrania w dwa dni (piątek i sobotę) meczy z pozostałymi zespołami, przy obecności osoby z organizacji oraz "kamerzysty".


2. Dwa zespoły spośród wszystkich, które posiadają najlepszy bilans zdobytych flag, zagrają ze sobą finał w niedzielę.


3. W turnieju uczestniczyć będą trzyosobowe zespoły klanowe, oraz osoby niekoniecznie ze sobą stowarzyszone w jakimkolwiek klanie. Ponadto każdy klan ma możliwość zgłoszenia do turnieju więcej niż jeden zespół trójosobowy. Jeżeli klan posiada sześciu chętnych do gry, klan zobowiązany jest do stworzenia dwóch różnych zespołów trójosobowych. Absolutnym zakazem jest granie przez jednego zawodnika w dwóch różnych zespołach. Zasada ta będzie pilnowana przez admina serweru sprawdzającego IP graczy.


4. Osoby chcące grać w turnieju, lecz nie grające w klanach lub zespołach, niech czują się zachęcone do napisania swojego nr gg poniżej.


5. Dwa zespoły spośród wszystkich, które posiadają najlepszy bilans zdobytych flag, zagrają ze sobą finał w niedzielę.


6. Poza wyłonieniem zwycięskiej drużyny w rywalizacji 3v3, organizatorzy "Dreamteam" planują nagrodzić poszczególnych graczy za indywidualne wyróżnienia. Planowane jest wybranie najlepszego zdobywającego flagę (lub dwóch zdobywających) czyli gracza z największa ilością przechwyconych flag. Planowanie jest wybranie najlepszego obrońcy (lub dwóch), który zdoła zachować najmniejszą ilośc skradzionych flag. Ponadto zostanie wybrany najskuteczniejszy gracz, czyli z największym ACC. Oraz najbardziej prestiżowa nagroda, o której wszyscy graczy wspólnie na forum zadecydują poprzez głosowanie, gracz MVP, czyli najbardziej wartościowy gracz turnieju. Chcielibyśmy aby zwycięzcy poszczególnej kategorii, nie mogli się powtarzać i wygrać pozostałą kategorią. Czyli każdy zwycięzca wymienionych wyżej kategorii, z wyjątkiem kategorii ACC, będzie inny. Będziemy planować wybrać także najszybciej i najzwinniej poruszającego się gracza po mapie, oraz gracza najtrudniejszego do trafienia.


7. Wszystkie mecze włącznie z finałowym będą nagrywane przez kamerzystę i wrzucone do Youtube.


8. Jesteśmy przekonani, że będzie garstka osób które chciałby zgrać się z nowymi graczami, aby wziąś udział w turnieju. Wszystkie osoby chętne do udziału, nie posiadające klanu, zaproszone są do napisania poniżej swojego numeru gg.




Turniej 10days -
http://instagib.pl/index.php?page=showa … rticle=268 - wstep
http://instagib.pl/index.php?page=showa … rticle=273
http://instagib.pl/index.php?page=showa … rticle=281
http://instagib.pl/index.php?page=showa … rticle=288 - zakonczenie

Offline

 

#2 2008-02-21 10:24:51

blink

Administrator

Zarejestrowany: 2008-02-08
Posty: 47

Re: Zasady turnieju

9. Każdy zespół / klan trzyosobowy zobowiązany jest do zapisania się do turnieju, wpisując się na forum w temacie 'Drużyny'. Każdy zespół proszony jest o podanie nazwy drużyny, nicków graczy oraz numeru gg jednego lub więcej numerów gg w następującej formule:


Zespół xxx


1. Zawodnik
2. Zawodnik
3. Zawodnik


10. Ostateczny termin zapisów jest do godziny 20 dzisiejszego dnia. Po godzinie 20 nie ma możliwości zapisania się. Po zebraniu wszystkich kontaktów drużyn, każda drużyna jest zobowiązana do uzgodnienia terminu z każdą pozostałą drużyną.


11. Dla przykładu. Jeżeli określony zespół umawia się na mecz o przykładowych godzinach 18,19, i 24 na piątek, 20 na sobotę, oraz 13 na niedzielę, proszony jest o możliwie najwcześniejsze poinformowanie organizacji. Jest możliwe rozegranie wszystkich meczów jeden dzień, pod warunkiem że pasuje to pozostałym drużynom.


12. Nie stawienia się na określoną godzinę meczu, lub przerwanie meczu, jest liczone jako walkower do zera.


13. W kwestiach spornych między nierozstrzygnięciem wspólnego pasującego terminu, organizatorzy turnieju siłą woli faworyzować będą zespoły bardziej elastycznie nastawione do turnieju. Organizacja nie chce zajmować sobie czasu rozstrzyganiem racji między uzgodnieniem wspólnego terminu dwóch drużyn. Dajemy wam tutaj wolną rękę. Jeżeli jednak zaistnieją spory w dogadaniu się, organizacji nie pozostaje nic innego, jak uznać rację strony bardziej elastycznie nastawiono, i przyznanie walkowera drużynie utrudniającej dogadanie się. Jeżeli którykolwiek zespół utrudniać będzie przebieg turnieju, zostanie ukarany walkowerem (czyli stratą flag), lub też dyskwalifikacją. Proszę mieć na uwadze, że organizatorzy turnieju będą pod tym względem niewzruszeni.


14. Mecz nie może się odbyć bez obecności przedstawicieli organizacji turnieju oraz kamerzysty.


15. Mecze będą rozgrywane na zasadzie 3v3. Nie będzie możliwości zmiany graczy w czasie meczu, czyli wystawienie rezerwowych. Jako że, istnieje możliwość uzgodnienia wspólnego terminu, pasującego wszystkim graczom, nie będzie możliwości zmiany ani też przerywania meczu.


16. Mecze będą rozgrywane do pięciu flag, czyli capture limit 5. Zmieniliśmy standardową konwejcję ośmiu flag, aby było inaczej, ciekawiej pod względem taktycznym.


17. Przed każdym meczem będzie rozgrzewka pięciominutowa.


18. Każdy zespół w trakcie meczu ma prawo skorzystać z trzech paus. Każda z paus trwać może maximum minutę.


19. Jako że organizacja turnieju rości sobie prawa do podejmowania decyzji rozstrzygających o przebiegu turnieju (takie jak dyskwalifikacja poszczególnych graczy, drużyn, lub przyznanie walkowerów), klan v3 organizujący turniej, nie chcąc być stronniczym, zaprosił do organizacji turnieju przedstawicieli z pozostałych drużyn. Do organizatorów turnieju poza klanem v3 należą Dezerter z cKm, Talahamana z KV, turbo z SM. Prosimy o zgłoszenie się chętnych z pozostałych drużyn pod gg: 9502525


20. W przypadku podejrzeń graczy o oszustwo, organizacja turnieju nie będzie się wachać skorzystać ze swoich wpływów w SWB (System wymiany banów), o zabanowanie podejrzanego nie tylko na serwerach naszych oraz znajomych, ale także na wszystkich serwerach polskich Quake 3 Arena.

Offline

 

#3 2008-02-21 17:49:53

Vertus888

Administrator

5292213
Zarejestrowany: 2008-02-10
Posty: 30

Re: Zasady turnieju

(..." Absolutnym zakazem jest granie przez jednego zawodnika w dwóch różnych zespołach. Zasada ta będzie pilnowana przez admina serweru sprawdzającego IP graczy". ... )   ... interesuje mnie w jaki sposób admin będzie rozpoznawał Ip gracza... dla przykładu ja łączę się z netem za pomocą Livebox tp i za każdym razem jak sie rozłącze z ruterem mam inne Ip . może to głupie pytanie , bo najprawdopodobnie nie bede grał bo jestem za słaby i nie mam trzeciego graz ale i takj mnie to interesuje  :-P . powodznie w grze i niech wygra najlepszy !!!!


Kickboxing-Quake 3 - nie ważne co .. ważne,że ... Żadnych jeńców...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plogród zimowy.